Thank God It's Friday! :D

Ääääntligen är det fredag!
Den här veckan har gått så sjukt långsamt så det är riktigt härligt att helgen är här.

Igårkväll var min lilla söta Tilda här på skräckfilms-kväll, riktit mysig och lyckad kväll blev det!

Idag, däremot, blir det ingen chill och lay back kväll, för ikväll är det party (:
Linda kommer hit snart så ska vi göra oss i ordning ihop innan vi beger oss till Ida på middag/förfest, och senare ikväll bär det av mot Otten&Hugo i Norrköping. Jag har fått låna en svart spetströja av Sara som jag tänkte ha på mig till min svarta kjol.
Hur som helst hoppas jag på en kanonkväll! :D

Pusselipuss (:

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack söta du! ja det verkar som det hihi, du också ser jag :D

2010-05-07 @ 17:26:54
URL: http://himlavarelser.blogg.se/
Postat av: Emma

mådde inte alls bra för att dra ut igår :/ hoppas ni hade kul! jag ska röja otten ikväll i stället ;P jag mår bra förutom att jag typ tappat rösten men den är på god väg tillbaks ^^ hoppas allt är bra med dig! puss <3

2010-05-08 @ 15:08:02
URL: http://emmanyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0