ge oss lite sommar?!

Herregud, vädret idag asså!
Första dagen på jobbet idag, och jag satt med jacka, inomhus, och hackade tänder.
Nu när det är juni borde det ju bara bli varmare och varmare tycker man, men idag var det fan vinter igen nästan!
Men men, vi får hoppas på bättre väder imorrn, och verkligen till midsommar.

Gissa vem som kommer hem imorrn?
I KNOW!
systra mi <33

MYSA!

Den här helgen har varit super. Har hunnit med att parta, äta typ 4 pizzor och umgås massa med härligt folk.
Partybilderna har ni ju redan sett, så här kommer lite mysiga chill-bilder. Puss på er!

sagis&sanna (:

micke&saga (:

syrran (:

blommor i mängder!

Life is good! Kram på er (:

this is how they party in norrköping city

Oj, vilken början på sommarlovet! :D
Här kommer lite godbitar från hugo/otten with the boys fredag kväll, så enjoy!

-Sanna

Hippie-fest @ Trädgårn :)

Ikväll var det hippiekväll, woho!
Tack för en mysig kväll folket <3

Här har ni lite random pix att njuta av :)
Puss!

en vecka!

idag är den en vecka tills min älskade systeryster återvände till svearike!
man kan inte längta mer än vad jag gör! :D <33
I LOVE YOU HUN!!!

vi ska allt få den sommaren vi drömt om :)

allt för det bättre!

min ilska som styrka och min sorg som motivation.

idag ska jag och tjejerna äta glass och kolla på paris hiltons my new bff och bara ha det allmänt mysigt. i look forward to it!
men nu ska jag nog skriva lite på min booook.
ha det !

all you need is love!

nej nu ska vi inte vara sånna! nu glömmer vi allt som har med inställda transporter, upprörda magar och stressade människor att göra...!

min blogg handlar ju om att uppmärksamma det fina i livet och att bli glad glad glad! det var iallafall vad min tanke med bloggen var, men sen varierar ju glädjen i mina inlägg lite beroende på humör också såklart. men nu ska vi vara glada, det har ju varit en bra dag.

idag har jag sytt en ny klänning som nästan är klar, lägger upp en bild när den väl blir det. tycker mer om den här, eftersom jag själv kunnat välja ut tyget och så.
och idag har jag även hunnit umgås med min älskade papps, vilket var jättelänge sen sist. jag har saknat honom!
ni har det way past my bedtime (jag var egentligen påväg i säng kl 6 innan pappa berättade att han hoppade över en afterwork runda med grabbarna för att umgås med mig) så nu ska jag byta om till pjamas och krypa ner i sängen för att stirra lite på oc.
imorrn är det städning på rummet och träffa dan som gäller. uppstigning vid 9.oo, oh ja!

gonatt på er :)
kram kram
-sanna

älskade pappsen&jag :) <3

Oj, vilken resa!

borta bra, men hemma bäst!
det är vad alla säger, och jag kan faktsikt hålla med om det...iallafall för tillfället.
min resa var... så dramatisk!
först hittade jag ingen parkeringsplats när jag skulle med bussen till sthlm, vilket resulterade i att jag missade bussen och fick köra till arlanda klockan 4 på natten utan att ha sovit en blund. väl på planet spydde jag ner mej själv och killen som satt bredvid mig usch! efter min ca 10 timmar långa resa kom jag tillslut till hotellet, och skulle direkt upp på scen och prata. men jag klarade inte av att hålla mig där uppe så länge, utan gick och la mig när det blev paus, och sen sov jag i 20 timmar. nästa dag var det ett möte till jag skulle pratat på, men efter att nästan spytt upp frukosten bestämde vi att jag borde vila istället. så efter ännu lite vila blev det av att resa hem med inställda tåg och försenade flyg. mamma var snäll och mötte mig på flygplatsen så jag hade sällskap i bilen hem, så tillslut, igårkväll, var vi äntligen hemma igen.
jag säger då det - oj, vilken resa!

sen kväll...

gammal bild... :)

godkväll allihopa..!

just nu är klockan 01.04, vilket kanske inte låter så sent, men för sig som vanligtvis somnar 21-22 är det det!
Ska lyckas hålla mig vaken en och en halv timma till innan jag ska köra ner till resecentrum och hoppa på en buss mot sthlm... vilken natt asså!
men kvällen hittills har varit kanon... ricke, ida, td och jag hade pokerkväll hemma hos ida, riktigt mysigt med mycket skratt och flummigt snack. lyckad kväll tycker jag verkligen!
helgen blir spännande, men lite nervös är jag allt.

dan kommer upp på söndag också, så har jag tur får jag träffa den filuren i nästa vecka med. vore ju inte helt fel asså! saknar dej pojk! <3

nu blir det väll att nörda oc och trycka i sig godis tills klockan blir kvart i tre... nån som vill hålla mig sällskap?

-Sanna

En gardin blir till en klänning

hade ingenting att göra igår, så jag satte mig och sydde en klänning av en gardin.
så nu ska jag nusa iväg till tygaffären och köpa mera tyger.
ha det bra!

jag tycker om när jag betyder nåt för dig

Norway, here I come!

Så, nu är det bestämt! Allt är bokat och klart!
Tidigt lördag morgon beger jag mig utomlands - till Norge - för att hålla föreläsning för blivande utbytesstudenter.
Förut idag var jag tveksam till om jag skulle orka åka, men nu när jag bokat buss tåg och flyg biljetter är jag mest peppad! Jag lovar att ta några fina bilder som jag självklart delar med mig av sen.
Nu är det läggdags... Imorgonkväll satsar vi på att ha pokerkväll! Ska nog vara vaken natten lång då, eftersom min buss går 03.30 och det känns rätt meningslöst att somna innan dess. Men men... läggdags nu!

i need you to need me

let´s just smile about it all

tänk sommar!

usch, just nu känner jag bara för att lägga mej ner och typ.. kräkas.
är så otroligt trött, har just suttit i typ 6 timmar och skrivit klart min sista uppsats för iår.
är rätt jobbigt att tänka att om ett år skulle jag ha tagit studenten, men istället är det två år av gymnasiet kvar. herregud.
men samtidigt skulle jag ju inte byta ut mitt år i usa mot nåt!
men nu ska vi inte vara sånnadära, utan istället är det väl bara att lääängta till sommarlovet, eller hur? har knappt någon skola alls den här sista veckan, utan det blir mest att ta det lugnt all day long ändå.

nu ser det iallafall ut som att jag kanske ska till norge i helgen trots allt. det skulle vara riktigt roligt! är så kul att dem ville ha dit mig för att prata på infomötena! men samtidigt är transportsträckan så hiiiimla lång, så jag vet inte om det kommer att bli av. jag tittade på vad det skulle kosta att flyga från linköping till oslo. då måste man ju först flyga till tex amsterdam och byta flyg där osv... men 28oookr... hallå! så om jag åker blir det väl antingen buss eller tåg som gäller... vi får se helt enkelt!

nu tänkte jag äta upp min chokladpudding och krypa ner i sängen faktiskt.
så här sent sover jag aldrig annars... brukar somna mellan halv tio och halv elva varje natt, så snacka om att jag är utmattad nu! men ni, vi hörs imorrn!

kram kram!

Guess what (:

Nej det är ingen vanlig dag,
För Ellie kommer hem om två veckor idag,
Hurra hurra hurra!

glassigt värre!

Lite sköna bilder på allt som hänt på siståne :)