Spa&chill kväll med Tanjishh coming up ♥

Imorgon beger jag mig till min kära vän Tanjas hus för en underbar och uppfriskande myskväll. Snacka om att jag längtar!

Vi ska börja med att gymmaefter skolan (hurtbullar!),  och sedan åka till maxi och köpa massa gott inför kvällen.
Sen blir det manikyr, pedikyr, ansiktsmask och hela kalaset, och kanske en mysig film. & garanterat massa skratt :) ♥

Har hört rykten om att hennes mamma ska laga creps till oss också. Smarrigt!
Men nu är det läggdags.. Börjar 10.45 imorrn, men tänkte satsa på att få in lite träning på morgonen också.
Vad är det som har hänt med mig?
Träna? Jag?
:)

Hängde med Sara till gymmet efter skolan idag, och upptäckte snabbt att fan vad bra jag är på att träna på sånna där läskiga trampmaskiner. Stog och trampa så det bara rann om mig i 20 minuter och brände hela 100 kalorier. Haha snacka om bra jobbat? :D Fattar inte varför Sara skratta åt mig...

Well well, nightie night., ♥


Kommentarer
Postat av: Tanjissh

Synd att det sket sig med spa grejen haha, men väääldigt mysig kväll var det<333

2010-05-05 @ 18:59:00
Postat av: Anonym

lät väldigt mysigt!



puss! /din trogna läsare ellie

2010-05-05 @ 22:23:37
Postat av: Emma

heej :) jag ska tyvärr inte ut då :/ ska upp så jäkla tidigt på lördag -.-' skulle dock va kul om man hann träffa på varann så en sväng kanske jag kan gå ut^^



saknar dig med gumman! <3

2010-05-05 @ 22:34:06
URL: http://emmanyren.blogg.se/
Postat av: linn

ja det hoppas jag med , ska snart ge mig iväg :) saknar dig med, vi får ses snart :) maamma jobbar ju inte längre heller så hon är duktig på skjuts :P PUSS o stor bamse kram :)

2010-05-06 @ 06:01:36
URL: http://gusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0