Helgen blev inte riktigt som planerad, men det betyder inte att den inte var underbar !
Hade det otroligt mysigt med pojkvännen & vännerna, och det blev även lite utgång på fredagen. Allt som allt, lyckad helg !

Nu är det ny vecka och nya tag !
Efter nationella i matte idag som jag håller tummarna att jag klarade galant, känner jag mig totalt utmattad och planerar att laga en god middag och sen satsa på en tidig sänggång. Låter skönt i mina öron.

Helgen som kommer lär bli one of a kind.
Fredag är det Lady Gaga party för TD och Sanna som fyllt år. Planerar lösögonfransar och mycket glitter (:
På lördag blir det förhoppningsvis lite mys med mor, syster och systerdotter min innan det bär av för grillning och party hos Linda på kvällen.
Kort sagt - Galet (:

Nu ska jag laga lite smarrig köttfärssås och spagetti och krypa ihop i soffan med nån bra film !

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ge mig helg nuuuu <3

2010-05-18 @ 20:22:22
URL: http://lindaahagstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

sägert! ♥

2010-05-18 @ 20:44:48
URL: http://sannagros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0