oktober.

Oktober med väder som om det vore sena december asså.
Jag sitter i pjamas och ska snart krypa ner i sängen och jag fryser som en idiot.
Känner att jag inte skrivit på länge, men känner att jag inte bryr mig så mycket.
Senaste veckan har jag mest tagit hand om min stackars pojkvän som legat sjuk med 40 graders feber och svininfluensan/halsfluss... ja vad läkarna tillslut kom fram till att det var.
Ikväll var det utgång med några av tjejerna. En mysig förfest och en kul promenad till Ågatan var väl så mycket som jag hann med. Sen bestämde jag och Sara oss att gå till burgerking istället, och sen säga hejdå. Och nu sitter jag här.
Just nu är jag nere. Trött och ledsen. Men sånt går över. Lite sömn hjälper alltid.
Så nu ska jag krypa ner i sängen och glo på nån härlig film.

Sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: linn

varför är du ledsen hun ? <3

2009-10-04 @ 18:30:51
URL: http://gusses.blogg.se/
Postat av: sara

synd att det blev en kort kväll. mest mitt fel, men aa, så kan det va. Va inte ledsen. du är grym<3

2009-10-04 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0